Вікіпедія корисна в навчанні. Визнати, не можна заперечити.

Серед безлічі позитивних і негативних моментів та феноменів нашого часу, до яких призводять соціальні мережі, є можливість особам чи компаніям дізнатися суспільну думку про те чи інше питання, не докладаючи для цього багато зусиль. Процес, який раніше був неможливий без тривалої підготовки, людських та матеріальних зусиль, тепер по силі всім, кому є в кого і що питати.

На офіційній сторінці Вікіпедії у мережі Facebook час від часу з’являються питання до аудиторії про функціонування та досвід користування вільною енциклопедією. Запитання від 6 січня було адресовано учням та студентам: «Чи була Вікіпедія у нагоді вам під час навчання у школі? Яким чином ви її використовували?» На сьогодні відповіді залишили вже більше тисячі осіб. Переважна більшість відповідей є ствердними, більше того, містять похвалу та подяку. Кілька коментарів до вашої уваги.

Wikipedia-Schulprojekt an der Waldorfschule Düsseldorf (4095)

Jena Lee, штат Канзас, США:
Залежить… іноді Вікі є надзвичайно корисною дійсно під час виконання домашнього завдання….. Але бува в мене відкрито 54 вкладки з Вікі тому, що я залізла в кролячу нору і це жодним чином не пов’язано з тим, що я мала б робити. (Хоча що так, що так, це приносить задоволення. Lol)

Hiranya Gupta, штат Хар’яна, Індія:
Звичайно так! Не зважайте, але я у 5-му класі й використовую Вікіпедію з другого. Часто нам задають дослідити поняття і я саме те й роблю, що відкриваю Вікіпедію та шукаю там його. Багато вчителів кажуть, що Вікіпедія не є цілком правильною, але я вірю у Вікіпедію й використовую її. Я вірю в людей, що редагують її щохвилини. І вона корисна не лише у навчанні, але й просто коли ви хочете дізнатись про будь-що…

Jamie Gwalcherfen Green, Велика Британiя:
В унiверситетi я завжди використовував Вiкiпедiю, щоб отримати загальну iнформацiю по темi перед тим, як сiдати за маруднi пiдручники. Інколи книжки, що я знаходив через посилання у примiтках, виявлялися дуже корисними. Було й таке, що після написання роботи, я знаходив статтю, прочитував і розумiв, що зробив неправильні висновки, припущення або був абсолютно неправий. Тому я повертався до написаного та виправляв роботу.

Stratos Schinopoulos, Кіпр:
Я дійсно дізнаюсь багато чого з Вікіпедії (і знаходжу підтвердження тому, що вже знав), і без образ, але просто щоб бути впевненим, я шукаю за допомогою Google будь-які важливі деталі, просто щоб переконатися, що вони правильні, оскільки будь-хто може редагувати сторінки у Вікіпедії (не обов’язково вандалячи їх, а й поширюючи дезінформацію). Вікіпедія є визначним джерелом знань, просто пам’ятайте про те, що необхідно перевіряти та знаходити підтвердження перед написанням шкільного есе на певну тему. Дякую Вікіпедії за те, що допомагає мені впродовж моїх шкільних (а скоро й університетських) років.

Quill Bradley Maurer, штат Колорадо, США:
Це взагалі питання? Багато вчителів сприймають Вікіпедію як ненадійне джерело, вони стверджують, що це не «первинне джерело», але чесно, я думаю що частиною того, чому вчителі не люблять її, це тому, що її легко використовувати, вони хочуть, щоб ми докладали зусиль, так само, як робили вони, коли навчались. Часто, коли готую письмові роботи, я починаю зі статей Вікіпедії, аби отримати загальний огляд проблеми для власного розуміння, потім продовжую працювати з ресурсами, що вказані у Вікіпедії як джерела, а також посилання для подальшого вивчення. Для інших цілей, коли мені просто потрібно зрозуміти щось, вона завжди є ресурсом, до якого я звертаюсь, оскільки у більшості випадків, це найкраще, найбільш доступне для розуміння, найчіткіше джерело інформації на потрібну тему, яке є під рукою. Що мені найбільше подобається у ній, так це те, що статті завжди послідовно організовано, наприклад, усі статті про елементи та хімічні речовини структуровані абсолютно однаково, що робить сприйняття інформації дуже легким.

Sara Richardson, провінція Саскачеван, Канада:
Хоча нам ніколи не дозволяють використовувати Вікіпедію як джерело у наших роботах (як у старшій школі, так і у коледжі), я завжди вважала її корисним ресурсом, де можна швидко отримати уявлення про тему, про яку я пишу, якщо до цього я не була з нею знайома. Я також використовую розділ джерел до вікістатей, щоб отримати більше інформації (й зазвичай використовую їх як джерела у власних письмових роботах). І хоча вона не є академічно-прийнятною як джерело якісної інформації, я вважаю Вікіпедію корисною як резервуар базової інформації, з якого можна дізнатись щось нове.

Toheed Rasheed, провінція Пенджаб, Пакистан:
Вікіпедія неабияк допомагала мені у школі. Я постійно її використовую, навіть попри те, що вчителі кажуть, що Вікіпедії не можна довіряти. Але я переконаний, що їй можна довіряти, оскільки так багато людей безперервно редагують її. Насправді набагато вища ймовірність того, що застарілими виявляться шкільні підручники!

Harry Whitt, штат Вірджинія, США:
Вікіпедія є третім з найбільш цінних для мене ресурсів для навчання після Google та YouTube. Вона буквально змінила моє життя. Одним з найважливіших аспектів навчання є встановлення зв’язків та структуроване навчання. Через портали Вікіпедії, огляди, списки, посилання у її статтях, ви можете легко почати будувати цю реляційну інфраструктуру знань. Це неймовірно, саме тому я жертвую кошти на Вікіпедію на регулярній основі й робитиму це до кінця свого життя.

Pedro Pocas Almeida, Португалія:
Зазвичай я використовую Вікіпедію як відправну точку для моєї роботи. Стаття Вікіпедії про тему дасть мені основне уявлення про неї, з нього я почну розробляти тему далі. Це дійсно добре, оскільки мені початок мені завжди дається найважче.

Alexis Crockett:
Так, але лише якщо я можу спершу перевірити посилання на джерела! Я ненавиджу коли деякі вчителі кажуть «не довіряйте Вікіпедії», як ніби джерела внизу сторінки не існують… До тих пір, поки ви маєте можливість перевірити її достовірність, інформацію з Вікіпедії можна використовувати як з будь-якого іншого сайту.

Jayesh Singh:
Вікіпедія вчить мене більше, ніж мої вчителі, найкращим в ній є гіперпосилання, вони ведуть мене від історії до точних наук, від наук до географії, потім повертають назад до історії — це те, що вчителі ніколи б не зробили.

А який ваш досвід? Залишайте свої коментарі нижче або під питанням на сторінці Вікіпедії.

Читали коментарі та перекладали Base та Anntinomy.
Опубліковано у Закордонний досвід, Наука і освіта | Теґи: , . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

1 Responses to Вікіпедія корисна в навчанні. Визнати, не можна заперечити.

  1. Сповіщення: Обличчя Вікіпедії, історія третя: Валентина Кодола | Вікімедіа Україна

Залишити коментар